Verscheping & Betaling
Betaling
Gratis verzending op de meeste bestellingen. Geen minimum aankoop.
Wij accepteren momenteel de belangrijkste creditcards (VISA, Mastercard, AMEX, enz.) en PayPal-betalingen.
Hoewel u prijzen in verschillende valuta kunt weergeven, verwerken wij bestellingen nog steeds standaard in Amerikaanse dollars.
Een bevestigingsmail wordt u toegezonden zodra de bestelling is geautoriseerd en geverifieerd. Wij beginnen met de voorbereiding van uw bestelling zodra deze is geverifieerd.
U zou een bevestigingse-mail moeten ontvangen om de status van uw bestelling te volgen binnen de 3-5 werkdagen nadat uw bestelling volledig is verwerkt.
Verzending
Deze aanpak is geschikt voor bestellingen in Nederland en België. Deze strategie is bedoeld om ervoor te zorgen dat u op de hoogte bent van onze verzendstrategieën en -systemen. Door een aankoop te doen bij deze winkel gaat u akkoord met de volgende strategieën.
1. Leveringsgebied:
Wij verzenden naar de volgende landen/regio's: Nederland en België
2. De levertijd van de bestelling is verdeeld in twee delen...:
(1) Verwerkingstijd van de bestelling:
Ongeveer 3-5 werkdagen. Dit is de tijd die verstrijkt tussen het moment waarop de klant de bestelling plaatst en het moment waarop wij de bestelling verwerken tot de bezorgdienst. Over het algemeen worden bestellingen binnen 3-5 werkdagen na orderbevestiging/betaling verzonden. Bestellingen in het weekend of op feestdagen kunnen vertraging oplopen. Ons magazijn werkt alleen op maandag - vrijdag tijdens standaard kantooruren, behalve op feestdagen. In deze gevallen nemen wij maatregelen om ervoor te zorgen dat vertragingen in de verzending tot een minimum beperkt blijven.
(2) Verzendtijd:
Ongeveer 7-14 werkdagen. De dagelijkse sluitingstijd voor bestellingen is 17:00 uur (PST). Na de cutoff tijd, zullen we niet verwerken bestellingen ontvangen op dezelfde dag. Normaal gesproken is de levertijd slechts 10-19 werkdagen. De levertijd kan vertragingen oplopen door onverwachte situaties, zoals douanecontrole, zwaar weer, stakingen, enz. Onze producten worden geleverd via DPD, DHL.
3. Volgen
Nadat uw bestelling is verzonden, brengen wij u via e-mail op de hoogte.
Als uw bestelling net is verzonden, wacht dan 3-5 werkdagen op de bijgewerkte tracking info.
Als uw bestelling al onderweg is en al enkele dagen geen update heeft gehad, wordt deze meestal bijgewerkt totdat het pakket het volgende verzendstation bereikt (dit kan 3-7 werkdagen duren). Gelieve geduldig te wachten.
Als u zich nog steeds zorgen maakt over de verzending van uw bestelling, stuur dan een e-mail naar onze klantenservice. Wij zullen u helpen de status van uw pakket te controleren.
Zodra uw bestelling is verzonden, sturen wij u een e-mailbericht.
-
Als uw bestelling net is verzonden, wacht dan 3-5 werkdagen op de bijgewerkte trackinginformatie.
-
Als uw bestelling al onderweg is, maar al enkele dagen geen update heeft gehad, wordt deze meestal bijgewerkt totdat het pakket het volgende verzendstation bereikt (dit kan 3-7 werkdagen duren). Gelieve vriendelijk te wachten op updates.
-
Als u zich nog steeds zorgen maakt over de status van uw pakket, neem dan contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar contact@lassola.nl
4. Adreswijziging:
Zodra het pakket onderweg is, kunnen we het afleveradres niet meer wijzigen. Als u de leveringslocatie van uw bestelling moet wijzigen, neem dan binnen 24 uur na het plaatsen van uw bestelling contact met ons op via contact@lassola.nl of online chatbot.
5. Levertijd overschreden
De levertijd kan vertragingen oplopen door onverwachte situaties, zoals douanecontrole, zwaar weer, stakingen, enz. Als uw bestelling vertraging oploopt, neem dan binnen 24 uur na het plaatsen van uw bestelling contact met ons op via e-mail op contact@lassola.nl. Wij zullen de situatie tijdig met het transportbedrijf controleren. Bedankt voor uw begrip en steun.
6. Bestelling annuleren
Alle bestellingen die op onze website worden geplaatst, kunnen worden geannuleerd voordat ze worden verzonden. Als u op tijd contact met ons opneemt, storten wij de volledige betaling terug in uw betaalprocedure.
Echter, voor bestellingen die al onderweg zijn of verwerkt zijn, kunnen wij deze helaas niet annuleren.
7. Over belasting
Er worden geen kosten meer in rekening gebracht zodra u uw bestelling succesvol heeft geplaatst. In sommige gevallen kunnen er BTW of andere belastingen, douanerechten of kosten worden geheven door het land van bestemming. Op basis van onze ervaring is een dergelijke situatie echter zeer zeldzaam.
Als u een belastingbericht van de douane ontvangt, betaal dan eerst de belasting en neem vervolgens contact op met onze klantenservice op contact@lassola.nl met het betalingsbewijs en wij betalen u de belasting terug.
Als u zich nog steeds zorgen maakt over de belasting, kunt u informatie inwinnen over uw lokale douanebeleid. We zijn meer dan bereid om te helpen als er iets is wat we kunnen doen.
8. Ontbrekende artikelen
Wij verontschuldigen ons als een bestelling vast komt te zitten bij de douane, wordt teruggestuurd, of zelfs verloren gaat tijdens het leveringsproces! Neem contact op met ons ondersteuningsteam op contact@lassola.nl om te informeren of u een terugbetaling of een vervanging van uw bestelling wilt.
9. Contactgegevens
Bedrijfsadres: UNIT506 BEVERLEY COMMERICAL CENTRE 87-105 CHATHAM ROAD SOUTH, TSIM SHA TUSI KOWLOON HONG KONG
TEL:+8525340 5622
Let op: Dit adres accepteert geen retourzendingen. Neem voor retourzendingen contact op met ons klantenteam.don EC3A 6DO(dit is geen retouradres)
10.Tracking
Uw bestelling volgen was altijd al zo gemakkelijk. Volg gewoon deze stap-voor-stap gidsen om uw zending te volgen.
-
Klik op deze link: Volg uw bestelling
-
Gebruik het trackingnummer dat u hebt ontvangen in de e-mail die u tijdens het afrekenen hebt gebruikt.