Je winkelwagen is leeg
Doorgaan met winkelenVoorlopig werken wij uitsluitend als e-Commerce bedrijf online.
Plaats eenvoudigweg een bestelling en wij bezorgen uw bestellingen rechtstreeks bij u thuis.
1. Las Sola is gegarandeerd veilig en beveiligd. We zijn zelfs geverifieerd door Norton security deal, dus we zijn 100% veilig. Zoals voor het record, hebben we bediend miljoenen klanten worldwide.
2. Na het plaatsen van uw bestelling, kunt u altijd controleren de bestelstatus in onze site. Zodra het wordt verzonden, krijgt u een bevestigingsmail met inbegrip van een tracking-nummer. Al onze uitdrukkelijke bedrijven zijn gerenommeerd over de hele wereld zoals UPS Fedex USPS etc.
3. Met het volgnummer, kunt u controleren waar uw bestellingen zijn.
4. Als u andere zorgen, kunt u ons gemakkelijk bereiken via contact met ons. Niets te verliezen, wij zullen u zelfs terugbetalen als u niet tevreden bent!
U kunt kiezen voor NEW om de nieuwste producten te vinden. Voor andere soorten artikelen kunt u gewoon de elementen van uw voorkeur selecteren en de site zal u vele keuzes voorleggen.
Sorry voor het veroorzaakte ongemak. Als het artikel "niet op voorraad" is, raden wij u aan de site binnen twee weken te bezoeken voor het geval het artikel opnieuw wordt besteld. Niettemin, als het niet binnen enkele weken weer op voorraad is, zal het van onze website worden verwijderd.
Absoluut, geen limiet. U kunt zoveel bestellen als u wilt - elk aantal artikelen tegen elke prijs op elk moment.
Ja, dat kan. Het omvat het veranderen van maten of de kleur van een item, het verwijderen van een item, en het wijzigen van uw verzendadres. Neem contact op met onze Customer Care Team met Email.Please merk op dat we u kunnen helpen uw bestelling te wijzigen VOOR de verzending. Zodra uw pakket verzonden, zullen we niet in staat zijn om iets te veranderen.
Ja, dat kan.
Als u geen verzendbericht heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via e-mail.Houd er rekening mee dat we bestellingen die zijn verzonden NIET kunnen annuleren. Daarom, wacht tot uw pakket aan te komen en u kunt ofwel houden of contact met ons op om terug te keren voor een terugbetaling. Gelieve NIET te weigeren de levering als de niet-geleverde pakket zal worden vernietigd door de derde-partij logistiek.
Gewoonlijk duurt het ongeveer 3-5 werkdagen om uw bestelling voor te bereiden, aangezien een perfect product een redelijke voorbereidingsperiode nodig heeft.
Wees ervan verzekerd dat zodra uw bestelling is voltooid, wij onmiddellijk voor verzending zullen zorgen en u een bevestigingsmail inclusief het volgnummer zullen sturen. Als u de bevestigingsmail niet ontvangt tot de geschatte verzenddatum, neem dan contact met ons op.
Zodra uw bestelling is verzonden, krijgt u automatisch een bevestigingsmail met het volgnummer. Zo handig is het! Dus leun gewoon achterover en ontspan tot u uw bestellingen in handen krijgt!
U kunt de informatie over de bestelstatus ook controleren in Mijn Account. Log in op Mijn Account en klik op BESTELLINGEN, de bestelstatus wordt hier weergegeven.
Hallo, als u nieuw bent op onze site, kunt u ook uw e-mail achterlaten in het pop-upvenster, zodat u een kortingsbon voor nieuwkomers krijgt op uw eerste bestelling, en volgende aanbiedingen worden naar uw e-mailadres gestuurd, en u kunt korting krijgen op uw bestelling door de kortingscode in te voeren bij het afrekenen. Als het je niet bevalt, kun je je te allen tijde uitschrijven.
Ten eerste, wees er zeker van dat uw couponcode al succesvol is toegevoegd. Controleer ook of de couponcode niet is verlopen.
Ja, we verzenden over de hele wereld. Verzendkosten zijn van toepassing en worden toegevoegd bij het afrekenen. We hebben het hele jaar door kortingen en promoties, dus blijf op de hoogte van exclusieve aanbiedingen.
Wij bieden Credit Card & Debit Card, en vele lokale betalingen per verschillende landen. Voor gedetailleerde informatie over betalingsmethode, gelieve te controleren Betalingsmethode. We zijn in het toevoegen van meer betalingsmogelijkheden later voor uw gemak.
Sorry, we ondersteunen momenteel geen COD.
Als u problemen hebt met betalen, hebben we enkele tips die meestal wel werken:Ik kan niet betalen met mijn krediet- of debetkaart?
1. Zorg ervoor dat alle informatie correct is, inclusief kredietkaartnummer, vervaldatum, CVV-code en factuuradres.
2. Zorg ervoor dat u voldoende krediet of rekeningsaldo hebt.
3. Controleer of uw kaart Toegestaan of standaard online transactielimiet te laag is.
4. Probeer de pagina te verversen of helemaal uit te loggen en vervolgens weer in te loggen.
5. Begin opnieuw met een nieuwe bestelling in plaats van dezelfde bestelling opnieuw te proberen te betalen.
6. Als uw betaling nog steeds wordt geweigerd, kunt u de kaart opnieuw gebruiken. Probeer de pagina te vernieuwen, of log volledig uit en log dan weer in.
7. Probeer een andere kaart te gebruiken.
We kunnen in de meeste delen van Nederland leveren en België, maar sommige afgelegen gebieden kunnen we niet leveren.
"Behandelingstijd: 3-5 Werkdagen. Het is de tijd die verstrijkt tussen het moment waarop de klant de bestelling plaatst en het moment waarop de verkoper de bestelling overdraagt aan de bezorgdienst.
Transittijd: 7- 14 Werkdagen. Het is de tijd tussen wanneer de verkoper de bestelling overhandigt aan de vervoerder tot de levering op het adres van de klant.
Verzendtijd is geschat en begint vanaf de datum van verzending, in plaats van de datum van de bestelling, en kan langer duren dan de verwachte datum als gevolg van het ongeldige adres, inklaringsprocedures, of andere oorzaken."
Er worden geen kosten meer in rekening gebracht zodra u uw bestelling met succes hebt geplaatst. In sommige gevallen kunnen er BTW of andere belastingen, douanerechten of kosten worden geheven door uw land van bestemming. Op basis van onze ervaring is een dergelijke situatie echter zeer zeldzaam.
Als u een belastingbericht van de douane ontvangt, betaal dan eerst de belasting en neem vervolgens contact op met onze klantenservice met het betalingsbewijs en wij betalen u de belasting terug.
Als u zich nog steeds zorgen maakt over de belasting, kunt u informatie inwinnen over uw lokale douanebeleid. Wij zijn meer dan bereid om te helpen als er iets is wat we kunnen doen.
Aangezien onze magazijnen zich op verschillende locaties bevinden, geven wij voorrang aan verzending vanuit het magazijn met de hoogste voorraad, zodat sommige producten afzonderlijk kunnen worden verzonden.
Als uw bestelling is net verzonden, wacht dan 3-5 werkdagen voor de bijgewerkte tracking info.If uw bestelling is al in transit, en heeft geen update voor severals dagen, meestal, het zal worden bijgewerkt totdat het pakket bereikt volgende verzending station (kan 3-7 werkdagen). Gelieve te wachten met geduld. Thanks.If u nog steeds zorgen over de verzending van uw bestelling, stuur dan een e-mail naar onze klantenservice. Wij zullen helpen controleren de status van uw pakket.
Normaal gesproken wordt de bevestigingsmail gestuurd naar het e-mailadres dat u hebt gebruikt om bij ons te bestellen. Als u geen bevestigingsmail over uw bestelling hebt ontvangen, kan het zijn dat u uw e-mail verkeerd hebt geregistreerd of dat de e-mail in uw spamfolder zit.
Controleer dit nogmaals of kijk in uw Spam/Promoties/Updates box en Junk Folders. U kunt inloggen op uw Las Sola account en op de knop "Mijn bestellingen" klikken om uw bestellingen te bekijken.
"Door een account te registreren bij Las Sola, krijgt u een gemakkelijkere winkelervaring en meer gemak. U kunt:
1. Bestelgegevens en voortgang bekijken op de Bestelpagina
2. Artikelen worden opgeslagen in uw winkelwagen totdat u ze koopt of verwijdert
3. Bewaar zoveel adressen als u nodig heeft".
Het is echt gemakkelijk! Log in op uw account en klik op Mijn bestellingen. Alle bestelstatussen worden hier weergegeven.
Om veiligheidsredenen slaan wij het wachtwoord van onze klanten niet op. Als u uw wachtwoord bent vergeten, klik dan hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.
U kunt zich direct afmelden onderaan de ontvangen nieuwsbriefmail. Als dat niet werkt, kunt u gewoon contact met ons opnemen en zal onze klantenservice u helpen om u binnen 24 uur uit te schrijven.
Als u een defect/verkeerd/bevlekt artikel hebt ontvangen, stuur ons dan een e-mail voordat u iets terugstuurt, zodat wij de retourzending voor u kunnen verwerken en u informatie kunnen verstrekken voor de retourzending.Wanneer u ons een e-mail stuurt, geef dan een beschrijving van het artikel, de artikelcode en een paar foto's om uw problemen te bewijzen.
Houd rekening met ongeveer 1-2 weken voor de verwerking van retourzendingen. We laten je weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt u automatisch terugbetaald via uw oorspronkelijke betaalwijze. Denk eraan dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en verwerkt.
Als je met een creditcard of bankpas hebt betaald, storten we het geld terug op dezelfde kaart als waarmee je de bestelling hebt geplaatst en betaald, zodra we je retourzending hebben ontvangen. Houd rekening met ongeveer 5-10 werkdagen voor het terugstorten op je oorspronkelijke betaalwijze.
Als je met Apple Pay hebt betaald, wordt het bedrag na ontvangst van je retourzending teruggestort op je Apple Pay-rekening die oorspronkelijk is gebruikt om de bestelling te plaatsen en te betalen. Houd rekening met ongeveer 1-3 werkdagen om het bedrag terug te storten op je oorspronkelijke betaalwijze.
Het spijt ons echt als we een fout hebben gemaakt met uw terugbetaling! Neem contact op met onze klantenservice en we proberen het zo snel mogelijk voor je op te lossen.