Plaats eenvoudigweg een bestelling en wij bezorgen uw bestellingen rechtstreeks bij u thuis.
1. Las Sola is gegarandeerd veilig en beveiligd. We zijn zelfs geverifieerd door Norton security deal, dus we zijn 100% veilig. Zoals voor het record, hebben we bediend miljoenen klanten worldwide.
2. Na het plaatsen van uw bestelling, kunt u altijd controleren de bestelstatus in onze site. Zodra het wordt verzonden, krijgt u een bevestigingsmail met inbegrip van een tracking-nummer. Al onze uitdrukkelijke bedrijven zijn gerenommeerd over de hele wereld zoals UPS Fedex USPS etc.
3. Met het volgnummer, kunt u controleren waar uw bestellingen zijn.
4. Als u andere zorgen, kunt u ons gemakkelijk bereiken via contact met ons. Niets te verliezen, wij zullen u zelfs terugbetalen als u niet tevreden bent!
Ja, dat kan.
Als u geen verzendbericht heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via e-mail.Houd er rekening mee dat we bestellingen die zijn verzonden NIET kunnen annuleren. Daarom, wacht tot uw pakket aan te komen en u kunt ofwel houden of contact met ons op om terug te keren voor een terugbetaling. Gelieve NIET te weigeren de levering als de niet-geleverde pakket zal worden vernietigd door de derde-partij logistiek.
Gewoonlijk duurt het ongeveer 3-5 werkdagen om uw bestelling voor te bereiden, aangezien een perfect product een redelijke voorbereidingsperiode nodig heeft.
Wees ervan verzekerd dat zodra uw bestelling is voltooid, wij onmiddellijk voor verzending zullen zorgen en u een bevestigingsmail inclusief het volgnummer zullen sturen. Als u de bevestigingsmail niet ontvangt tot de geschatte verzenddatum, neem dan contact met ons op.
Zodra uw bestelling is verzonden, krijgt u automatisch een bevestigingsmail met het volgnummer. Zo handig is het! Dus leun gewoon achterover en ontspan tot u uw bestellingen in handen krijgt!
U kunt de informatie over de bestelstatus ook controleren in Mijn Account. Log in op Mijn Account en klik op BESTELLINGEN, de bestelstatus wordt hier weergegeven.
Als u problemen hebt met betalen, hebben we enkele tips die meestal wel werken:Ik kan niet betalen met mijn krediet- of debetkaart?
1. Zorg ervoor dat alle informatie correct is, inclusief kredietkaartnummer, vervaldatum, CVV-code en factuuradres.
2. Zorg ervoor dat u voldoende krediet of rekeningsaldo hebt.
3. Controleer of uw kaart Toegestaan of standaard online transactielimiet te laag is.
4. Probeer de pagina te verversen of helemaal uit te loggen en vervolgens weer in te loggen.
5. Begin opnieuw met een nieuwe bestelling in plaats van dezelfde bestelling opnieuw te proberen te betalen.
6. Als uw betaling nog steeds wordt geweigerd, kunt u de kaart opnieuw gebruiken. Probeer de pagina te vernieuwen, of log volledig uit en log dan weer in.
7. Probeer een andere kaart te gebruiken.
Behandelingstijd: 3-5 Werkdagen. Het is de tijd die verstrijkt tussen het moment waarop de klant de bestelling plaatst en het moment waarop de verkoper de bestelling overdraagt aan de bezorgdienst.
Transittijd: 7- 14 Werkdagen. Het is de tijd tussen wanneer de verkoper de bestelling overhandigt aan de vervoerder tot de levering op het adres van de klant.
Verzendtijd is geschat en begint vanaf de datum van verzending, in plaats van de datum van de bestelling, en kan langer duren dan de verwachte datum als gevolg van het ongeldige adres, inklaringsprocedures, of andere oorzaken.
Als u een belastingbericht van de douane ontvangt, betaal dan eerst de belasting en neem vervolgens contact op met onze klantenservice met het betalingsbewijs en wij betalen u de belasting terug.
Als u zich nog steeds zorgen maakt over de belasting, kunt u informatie inwinnen over uw lokale douanebeleid. Wij zijn meer dan bereid om te helpen als er iets is wat we kunnen doen.
Controleer dit nogmaals of kijk in uw Spam/Promoties/Updates box en Junk Folders. U kunt inloggen op uw Las Sola account en op de knop "Mijn bestellingen" klikken om uw bestellingen te bekijken.
Door een account te registreren bij Las Sola, krijgt u een gemakkelijkere winkelervaring en meer gemak. U kunt:
1. Bestelgegevens en voortgang bekijken op de Bestelpagina
2. Artikelen worden opgeslagen in uw winkelwagen totdat u ze koopt of verwijdert
3. Bewaar zoveel adressen als u nodig heeft.
Als je met een creditcard of bankpas hebt betaald, storten we het geld terug op dezelfde kaart als waarmee je de bestelling hebt geplaatst en betaald, zodra we je retourzending hebben ontvangen. Houd rekening met ongeveer 5-10 werkdagen voor het terugstorten op je oorspronkelijke betaalwijze.
Als je met Apple Pay hebt betaald, wordt het bedrag na ontvangst van je retourzending teruggestort op je Apple Pay-rekening die oorspronkelijk is gebruikt om de bestelling te plaatsen en te betalen. Houd rekening met ongeveer 1-3 werkdagen om het bedrag terug te storten op je oorspronkelijke betaalwijze.