Terugkeer & Terugbetaling
Verlichting
1. Herroepingsrecht
Bij de levering van de goederen dient u deze onmiddellijk te controleren. Indien enige van de bestelde goederen tijdens het transport beschadigd zijn geraakt, verkeerd zijn verzonden of defect zijn door foutief materiaal of fabricagefouten, moet u ons hiervan binnen 30 dagen vanaf de leveringsdatum van de betreffende goederen per e-mail op de hoogte stellen via contact@lassola.nl. Let op: Indien u ons niet binnen deze termijn op de hoogte stelt, wordt u geacht de goederen te hebben geaccepteerd.
2. Voorwaarden voor retournering en omruiling
Items die zonder toestemming worden geretourneerd, worden niet geaccepteerd.
Items moeten binnen 30 dagen na ontvangst worden geretourneerd. Alle items moeten in dezelfde staat zijn als waarin u ze heeft ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels, en in de originele verpakking. U hebt ook de ontvangst of het aankoopbewijs nodig. Bij het retourneren of omruilen van items moeten klanten een verzendmethode gebruiken die trackinginformatie biedt.
Niet-retourneerbare artikelen:
Items in de uitverkoop of cadeaubonnen zijn niet-restitueerbaar. Schade/verlies veroorzaakt door klanten wordt niet terugbetaald.
3. Algemene retourprocedure
Initieer een retour:
Stuur een e-mail naar contact@lassola.nl met foto's en/of video's van de artikelen en laat ons uw bestelnummer weten.
Onze klantenservice zal binnen 3 werkdagen bepalen of uw retouraanvraag in aanmerking komt. Stuur het artikel terug:
Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je het retouradres en instructies over hoe en waar je het pakket naartoe moet sturen.
Let op: Artikelen die zonder toestemming worden geretourneerd, worden niet geaccepteerd. Wij raden u aan om uw retour/ruil te verzenden met een verzendmethode die traceerinformatie en een handtekening biedt, omdat wij niet verantwoordelijk zijn voor zoekgeraakte retour/ruil.
4. Retourkosten
Als de terugkeer is te wijten aan onze problemen (zoals onjuiste producten, of kwaliteitsproblemen met producten), zullen wij een volledige terugbetaling voor u;
De koper moet de vracht betalen als de terugkeer te wijten is aan het probleem van de koper (zoals: het item niet leuk/ongewenst vinden, of het bestellen van het verkeerde product/maat).
10% restockingkosten worden in rekening gebracht als u het artikel om de volgende redenen retourneert: het artikel niet leuk/nodig vinden, het verkeerde product/de verkeerde maat bestellen.
Schade en problemen Controleer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.
Ruilen De snelste manier om ervoor te zorgen dat u krijgt wat u wilt, is om het artikel dat u hebt terug te sturen, en zodra de terugkeer is geaccepteerd, maakt u een aparte aankoop voor het nieuwe artikel.
5. Bestelling annuleren
Wij kunnen de bestelling voor u annuleren als u op tijd na uw aankoop contact met ons opneemt. Als uw betaling is voltooid en het pakket niet is verzonden, kunt u uw bestelling annuleren voordat het artikel wordt geleverd. En wij zullen het volledige bedrag van uw geld terugbetalen. Bestellingen kunnen niet worden geannuleerd zodra het pakket is verzonden.
6. Terugbetalingen
Houd rekening met ongeveer 1-2 weken voor de verwerking van retourzendingen. We laten je weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt u automatisch terugbetaald via uw oorspronkelijke betaalwijze. Denk eraan dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en verwerkt.
Als je met een krediet- of debetkaart hebt betaald, zullen we de terugbetaling verwerken op dezelfde kaart die oorspronkelijk werd gebruikt om de bestelling te plaatsen en te betalen, zodra we je retourzending hebben ontvangen. Houd rekening met ongeveer 5-7 werkdagen om het bedrag terug te storten op je oorspronkelijke betaalwijze.
Als je met PayPal of Apple Pay hebt betaald, wordt het bedrag na ontvangst van je retourzending teruggestort op je PayPal-rekening of je Apple Pay-rekening waarmee je de bestelling hebt betaald. Houd rekening met ongeveer 1-3 werkdagen om terug te crediteren naar je oorspronkelijke vorm van betaling.
7. Let op:
De foto's van kleur-verschil producten kunnen afwijken van de werkelijke kleur onder invloed van licht, kleurtemperatuur en weergaveparameters. Gelieve te nemen het echte voorwerp als norm. Bedankt voor uw begrip.
Gordijn
We willen u eraan herinneren dat als u problemen tegenkomt, u eerst ons retourbeleid moet bekijken en met ons moet samenwerken om een mogelijke oplossing te vinden, in plaats van haastig een bestelgeschil te initiëren.
We raden u ten zeerste aan de noodzakelijke informatie te lezen en zorgvuldig te zorgen dat de aangepaste gordijnen aan uw behoeften voldoen.
We hopen oprecht dat u een sample brochure of sample bestelt voordat u aangepaste draperieën bestelt om te zorgen dat de textuur en kleur aan uw verwachtingen voldoen
1. Aangepast gordijn
Voor aangepaste gordijnen, Romeinse tinten en jaloezieën accepteren we meestal geen retourzendingen. Gordijnen en tinten worden op maat gemaakt en we accepteren geen retourzendingen als het product overeenkomt met uw originele bestelgegevens.
2. Niet Retourneerbaar
Stofstalen en sample brochures zijn niet retourneerbaar.
De volgende voorwaarden komen niet in aanmerking voor retour voor kant-en-klare of op bestelling gemaakte gordijnen, jaloezieën en tinten:
-
Het productbeeld verkeerd begrepen:
-
Het uiterlijk van het product verschilde van de verwachtingen op basis van de afbeelding.
-
Items passen niet goed maar zijn nauwkeurig gemaakt:
-
Items zijn de juiste maat zoals besteld, maar passen niet zoals verwacht.
-
Gordijnen zijn te zwaar:
-
Gordijnen zijn zwaarder dan verwacht.
-
Niet de kleur die u wilde:
-
De ontvangen kleur komt niet overeen met de gewenste kleur.
-
Van gedachten veranderd / wil het niet meer:
-
Klant is van gedachten veranderd en wil het item niet meer.
-
Niet de kwaliteit die u wilde:
-
De kwaliteit van het item voldoet niet aan de verwachtingen.
-
Per ongeluk het verkeerde item besteld:
-
Per ongeluk het verkeerde item besteld.
-
Verkeerde maat. Tolerantiegrootte binnen +/- 1 inch wordt als industrieel acceptabel beschouwd:
-
De ontvangen maat valt buiten de industriële tolerantie van +/- 1 inch.
-
Bestelling kwam later dan verwacht:
-
De bestelling arriveerde na de verwachte leverdatum.
-
Item per ongeluk besteld:
-
Het item is per ongeluk besteld.
-
Onjuiste meting:
-
De verstrekte metingen waren onjuist.
-
Kleurvariatie door natuurlijk voorkomende verfbadverschillen in stof (redelijke kleurverschillen zijn toegestaan tussen de sample boekjes en het afgewerkte gordijn):
-
Kleurvariatie valt binnen het acceptabele bereik door natuurlijke verfbadverschillen.
-
Kleurvariatie door het toevoegen van een voering (vergelijk gevoerde gordijnen met ongevoerde):
-
Kleurvariatie is te wijten aan het toevoegen van een voering, wat resulteert in een verschil tussen gevoerde en ongevoerde gordijnen.
-
Kleurvariatie door verschillende voeringen toe te voegen aan hetzelfde kleurgordijn:
-
Kleurvariatie is te wijten aan het toevoegen van verschillende voeringen aan gordijnen van dezelfde kleur.
-
Schaduwpercentage is niet zoals verwacht:
-
Het schaduwpercentage verschilt van de verwachtingen.
4. Retour Tijdslimiet
Retourzendingen moeten binnen 30 dagen na ontvangst worden aangevraagd en afgehandeld om als redelijk te worden beschouwd; te late verzoeken kunnen worden afgewezen. We moedigen u aan de producten direct na ontvangst te inspecteren.
5. Retour verzendkosten
6. Teruggave Limiet
Zodra geretourneerde items zijn ontvangen, zullen we deze inspecteren om te zorgen dat ze in gloednieuwe staat zijn, ongebruikt en met de originele tags en verpakking. Vervolgens zullen we naar eigen inzicht ofwel een volledige terugbetaling voor de prijs van het product bieden, of het product repareren of vervangen (we zullen u per e-mail informeren over de actie die we zullen ondernemen). Als u aan onze retourcriteria voldoet en de bovengenoemde foto's van het productdefect en het verzendetiket verstrekt, dan zullen we onmiddellijk na ontvangst en bevestiging van het retourpakket een terugbetaling voor de volledige kosten van uw aankoop van deze bestelling verstrekken, die binnen 3-10 dagen zal worden teruggestort op uw oorspronkelijke betaalmethode.
-
Eerdere aankopen komen niet in aanmerking voor prijsaanpassingen.
-
Eerdere aankopen komen niet in aanmerking voor kortingsteruggaven.
-
We bieden geen terugbetaling voor verloren pakketten, maar we zullen in plaats daarvan een vervanging sturen.
7. Uitwisseling
Voor beschadigde of kapotte items accepteren we alleen een uitwisseling. Neem alstublieft onmiddellijk binnen 3 dagen na ontvangst contact met ons op via e-mail: contact@lassola.nl, en bewaar alle verpakkingen (buiten- en binnenverpakking) en verstrek ons foto's van de verpakking en de producten om een uitwisseling aan te vragen. Na bevestiging zullen we een uitwisseling voor u regelen.
8. Wijzigingen
Normaal gesproken accepteren we geen wijzigingen nadat u de bestellingen heeft ontvangen, dus let alstublieft extra op uw metingen en beslissingen over de maat.
9. Terugbetaling
Zodra u de geretourneerde producten terugstuurt, stuur dan een e-mail naar contact@lassola.nlom ons te voorzien van een traceerbaar trackingnummer, we zullen de terugbetaling na inspectie binnen 3-5 dagen na ontvangst afhandelen. Het terugbetaalde bedrag wordt teruggestort op uw originele betaalmethode, en het duurt normaal gesproken 3-7 dagen voordat het op uw creditcard wordt weerspiegeld.
Olieverfschilderij
Als u niet volledig tevreden bent met uw aankoop van een olieverfschilderij, heeft u de mogelijkheid om contact op te nemen met onze klantenservice om een omruiling te verwerken of binnen 30 dagen na de factuurdatum een Retourgoederen Autorisatie (RGA) aan te vragen voor een terugbetaling. Het terugbetaalde bedrag zal worden verminderd met de daadwerkelijke verzend- en afhandelingskosten (10%) van de bestelling. Alle retourzendingen of omruilingen moeten in de originele verpakking worden verzonden en vooraf betaald worden om de veilige aankomst bij onze faciliteit te garanderen. Neem contact op met de klantenservice via e-mail of telefoon voor instructies voor retournering/omruiling. We accepteren geen retourzendingen van olieverfschilderijen die door de klant zijn gewijzigd. Alle speciale bestellingen, inclusief kleuren, maataanpassingen, portretten van klantenfoto's, olieverfschilderijen die niet via de website zijn besteld of eventuele door de klant gevraagde aanpassingen.