About Klarna

Winkel nu, betaal met Klarna.

We werken samen met Klarna voor een betere winkelervaring.



Het is slim en eenvoudig

Als je bij het afrekenen voor Klarna kiest, kun je nu winkelen en later betalen. De beschikbaarheid van Klarna-producten is afhankelijk van het land van facturering en verzending.



Later betalen

Doe uw aankoop vandaag zodat u kunt proberen voordat u koopt. Betaal alleen voor wat u houdt. Betaal tot 30 dagen later, in sommige landen heeft u slechts 14 dagen om te betalen. Geen rente. Geen kosten. Geen impact op uw kredietscore.



Betaal in termijnen

Verdeel uw aankoop in 3 of 4 (afhankelijk van uw land) gelijke betalingen, zodat u de kosten van uw aankoop in de tijd kunt spreiden. Voer de krediet- of debetkaartgegevens van uw keuze in en doe automatische betalingen om de 14 of 30 dagen (afhankelijk van uw land). Uw eerste termijn wordt geïnd wanneer uw bestelling door de handelaar is bevestigd en verdere termijnen worden bij hen geïnd. Geen rente of kosten. Geen invloed op uw kredietscore.



Financiering

Met deze kredietoptie kunt u uw kosten in de tijd spreiden. Met een onmiddellijke kredietbeslissing kunt u de aankoop afronden met voorwaarden vooraf. U betaalt elke maand automatisch via automatische incasso en u kunt ook op elk moment het volledige bedrag afbetalen.



Nu betalen

Betaal direct met uw kaart of bankrekening en houd altijd volledige controle over uw aankopen. Snel, veilig en gemakkelijk. Smoooth.



Vaak gestelde vragen

Staat uw vraag er niet bij? Bezoek onze FAQ-pagina voor meer informatie over het gebruik van Klarna. Je kunt Klarna bereiken via https://www.klarna.com/uk/customer-service/ of door de Klarna-app te downloaden.



Wat gebeurt er als ik een retourzending doe?

Als u uw bestelling geheel of gedeeltelijk retourneert, krijgt u van Klarna een nieuw afschrift zodra de webwinkel uw retourzending heeft verwerkt. Volg de retourinstructies van de winkelier en zorg ervoor dat u het trackingnummer van uw retourzending bewaart. Log in op uw Klarna-account en selecteer "Retourzending melden", zodat uw afschrift wordt gepauzeerd. Zodra de winkelier je retourzending heeft geregistreerd, sturen we een aangepaste factuur.



Er is iets mis met mijn bestelling. Moet ik nog steeds betalen?

Je hoeft niet te betalen voor goederen die beschadigd, kapot of defect zijn ontvangen. Volg de geschilleninstructies van de winkelier en zorg ervoor dat u bij "Een probleem melden" in uw Klarna-account uw afschrift opschort totdat u het geschil met de winkelier hebt opgelost. Zodra de winkelier uw annulering of retourzending heeft geregistreerd, wordt de terugbetaling binnen 5-7 werkdagen verwerkt.



Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat gebeurt er met mijn afschrift?

U hoeft het afschrift pas te betalen als u uw bestelling hebt ontvangen. Neem contact op met de winkelier voor een update over de levering. Zorg ervoor dat u inlogt op uw Klarna-account en "Een probleem melden" om uw afschrift te pauzeren totdat u uw bestelling hebt ontvangen.



Mijn afschrift is onjuist. Wat moet ik doen?

Als uw afschrift niet overeenkomt met uw bestelgegevens, neem dan rechtstreeks contact op met de winkelier voor een correctie van uw afschrift. Zorg ervoor dat u inlogt op uw Klarna-account en "Een probleem melden" om uw afschrift te pauzeren totdat de gegevens zijn gecorrigeerd.



Wat gebeurt er als ik mijn Pay in 14 (of 30) dagen bestelling niet betaal?

Uw betaling is verschuldigd 14 (of 30) dagen nadat het artikel is verzonden. Klarna waarschuwt u voordat u moet betalen om u eraan te herinneren op tijd te betalen. Er worden geen kosten of rente in rekening gebracht voor te late en/of gemiste betalingen. Uw kredietscore wordt niet beïnvloed door het gebruik van Klarna's 'Betaal in 14 (of 30) dagen' product, zelfs als u niet op tijd heeft betaald. Als u niet betaalt, bent u in gebreke en kunt u in de toekomst mogelijk geen gebruik meer maken van de dienst. Als u uw aankoop niet betaalt, kan Klarna een extern incassobureau inschakelen om namens ons te incasseren. Incassobureaus worden gebruikt als laatste redmiddel.



 

Wat gebeurt er als ik mijn bestelling in 3 (of 4) termijnen niet betaal?

Klarna zal automatisch proberen uw tweede termijn te innen van de debet- of creditcard die u bij het afrekenen hebt opgegeven. Als de betaling niet op de geplande vervaldatum kan worden geïnd, zal Klarna 7 dagen later en nogmaals 7 dagen daarna een nieuwe poging doen om de betaling automatisch te innen. Als deze laatste betalingspoging mislukt, zal Klarna het mislukte bedrag toevoegen aan uw laatste termijn. Klarna zal automatisch proberen uw laatste termijn te incasseren van de debet- of creditcard die u bij het afrekenen heeft opgegeven. Als de betaling niet kan worden geïnd op de geplande vervaldatum zal Klarna 7 dagen later en nogmaals 7 dagen daarna een nieuwe poging doen om de betaling automatisch te innen. Als deze laatste betalingspoging mislukt zal Klarna u een rekening sturen voor het volledige openstaande orderbedrag dat dagen later betaald moet worden. Er worden u geen kosten of rente in rekening gebracht voor te late en/of gemiste terugbetaling(en). Uw kredietscore wordt niet beïnvloed door het gebruik van Klarna's 'Betaal in 14 (of 30) dagen' of 'Betaal in 3 (of 4) termijnen' product, zelfs als u niet op tijd heeft betaald. Als u niet betaalt, bent u in gebreke en kunt u in de toekomst mogelijk geen gebruik meer maken van de dienst. Als u uw aankoop niet betaalt, kan Klarna een extern incassobureau inschakelen om namens ons te incasseren. Incassobureaus worden gebruikt als laatste redmiddel.

Gratis verzending

Gratis verzending op alle bestellingen

Klantenservice

E-mailondersteuning & 24/7 Chatbot

30 dagen retourbeleid

Gemakkelijke retouren voor niet-aangepaste producten

Beveiligde betaling

Veilige SSL-codering