Veelgestelde vragen 1

1. Heb ik een account nodig om te bestellen?
Nee, u kunt ook als gast een bestelling plaatsen. Maar er zijn enkele voordelen als u een account bij ons heeft:
1/ Snel afrekenproces
2/ Bekijk eenvoudig uw bestelstatus en bestelgeschiedenis
3/ Ontvang updates over onze nieuwe releases en speciale promoties
2. Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?
We accepteren momenteel de belangrijkste creditcards (VISA, Mastercard, AMEX, Discover, Diners Club, Klarna) en PayPal-betalingen.
3. Hoe veilig is mijn online bestelling?
Wanneer u online koopt met uw creditcard, wordt al uw informatie ingevoerd op een SSL-beveiligde webpagina. Uw informatie wordt vervolgens SSL-gecodeerd en rechtstreeks naar het netwerk van onze creditcardaanbieder verzonden, waar uw kaart en transactie worden geautoriseerd en goedgekeurd. Uw creditcardgegevens worden niet op onze servers opgeslagen.
4. Hoe stel ik mijn verzendadres in?
Aangezien onze website en service op het Engels zijn gebaseerd, moet alle informatie die u hebt ingevoerd de Engelse invoermethode zijn, inclusief interpunctie. Als bepaalde letters van uw adres niet-Engelse letters bevatten, wordt u geadviseerd om in plaats daarvan vergelijkbare Engelse letters te gebruiken.
5. Kan ik mijn verzendadres wijzigen nadat ik een bestelling heb geplaatst?
Houd er rekening mee dat uw verzendadres niet kan worden herzien nadat de bestelling is verwerkt of verzonden. Werk uw verzendadres bij naar uw woonadres in plaats van uw beroepsadres, aangezien we niet weten hoe lang de douaneafdeling van de bestemming het pakket in de wacht houdt.
6. Hoe lang duurt de verzending en hoe duur?
Verwerkingstijd: 3-5 werkdagen. Het is de tijd die is verstreken tussen het moment waarop de klant de bestelling plaatst en het moment waarop de verkoper de bestelling overhandigt aan de bezorgdienst.
Transittijd: 7-14 werkdagen. Het is de tijd tussen het moment waarop de verkoper de bestelling aan de vervoerder overhandigt tot de levering op het adres van de klant.
De verzendtijd wordt geschat en begint vanaf de datum van verzending, in plaats van de datum van de bestelling, en kan langer duren dan de verwachte datum vanwege het ongeldige adres, inklaringsprocedures of andere oorzaken.
Houd er rekening mee dat feestdagen en weekenden niet zijn inbegrepen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen veroorzaakt door de douane in uw land. Neem bij vragen contact op met onze klantenservice via contact@lassola.nl.
7. Hoe kan ik mijn pakket volgen?
Het volgen van uw bestelling is altijd zo eenvoudig geweest. Zodra de bestelling is verzonden, sturen we een e-mail met uw trackingnummer en trackingwebsite. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen veroorzaakt door de douane in uw land.
8. Wat moet ik doen als ik artikelen in mijn bestelling heb gemist?
Als er nog steeds iets ontbreekt, neem dan onmiddellijk contact met ons op via contact@lassola.nl.
9. Wat is uw beleid voor ruilen, retourneren en terugbetalen?
Klik op het restitutiebeleid.

Gratis verzending

Gratis verzending op alle bestellingen

Klantenservice

E-mailondersteuning & 24/7 Chatbot

30 dagen retourbeleid

Gemakkelijke retouren voor niet-aangepaste producten

Beveiligde betaling

Veilige SSL-codering